2024 - Jesenski ciklus
Sanja Krmpotić - Lojalan djelatnik, lojalan gost
Datumi održavanja | Broj polaznika | Prijavite se |
---|---|---|
13.11.2024. - 13.11.2024. | - | Prijava |
Najvažniji cilj svakog uspješnog poslovanja je privući i zadržati svoje klijente, jer lojalni klijenti donose najveći prihod i stvaraju dugoročni profit. Uslijed kontinuiranih promjena na tržištu rada, povećane ponude radnih mjesta i smanjene potražnje, poslodavci se suočavaju s rastućim zahtjevima svojih klijenata, među koje se osim vanjskih (gosti i kupci) danas ubrajaju i interni klijenti – djelatnici. Briga o klijentima više se ne odnosi samo na vanjske dionike, već i na odnose unutar organizacije, što pred vlasnike i voditelje poslovanja postavlja velike izazove, osobito u sektoru ugostiteljstva i turizma, gdje su sezonalnost i nedostatak digniteta struke izraženiji. Rješenje se krije u liderskom pristupu kvalitetnoj brizi o djelatnicima te izvrsnosti u ophođenju s gostima, jer bez zadovoljnog i lojalnog djelatnika nema ni zadovoljnog i lojalnog gosta. Kako privući i zadržati kvalitetne djelatnike i goste saznat ćete na radionici „Lojalan djelatnik, lojalan gost“.
Cijena: 110,00 EUR za polaznike iz Istre i 220,00 EUR za polaznike izvan Istre
POČETAK RADIONICE: 09:00h
Datumi održavanja | Broj polaznika | Prijavite se |
---|---|---|
13.11.2024. - 13.11.2024. | - | Prijava |